- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad heter du på discord? realmartenssonz
Vad är ditt Hex:ID steam:11000015d83391f
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 15:00 : 22:00
Tisdag - 15:00 : 22:40
Onsdag - 14:30 : 23:00
Torsdag - 14:50 - 22:50
Fredag - 13:50 : 03:00
Lördag - 10:00 : 04:00
Söndag - 13:00 : 23:50
Spelar längre på lov så klart
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ingen gång ( Skickar så fort jag kan i kommentarerna )
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som Servervakt ska man hålla koll på om folk följer reglerna och har en bra rp nivå. Som ser Servervakt ska man inte bara kicka och abusa man ska veta när man ska kicka och inte kicka det är samma med sv ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag ska bli Servervakt för att : jag vet vad en Servervakt ska göra, Jag kan följa regler samt rp regler så jag vet när folk följer och ej följer dem. Jag är trevlig mot allt folk säger ej elaka saker eller är otrevlig man ska behandla alla lika dant även vem
Det är.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex om din vän säger han är störig eller elak mot dig, eller dva din kompis bil för du tycker det är kul. Samt kicka nån som har Steam, Live på sociala medier
Vad heter du på discord? realmartenssonz
Vad är ditt Hex:ID steam:11000015d83391f
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 15:00 : 22:00
Tisdag - 15:00 : 22:40
Onsdag - 14:30 : 23:00
Torsdag - 14:50 - 22:50
Fredag - 13:50 : 03:00
Lördag - 10:00 : 04:00
Söndag - 13:00 : 23:50
Spelar längre på lov så klart
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ingen gång ( Skickar så fort jag kan i kommentarerna )
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som Servervakt ska man hålla koll på om folk följer reglerna och har en bra rp nivå. Som ser Servervakt ska man inte bara kicka och abusa man ska veta när man ska kicka och inte kicka det är samma med sv ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag ska bli Servervakt för att : jag vet vad en Servervakt ska göra, Jag kan följa regler samt rp regler så jag vet när folk följer och ej följer dem. Jag är trevlig mot allt folk säger ej elaka saker eller är otrevlig man ska behandla alla lika dant även vem
Det är.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex om din vän säger han är störig eller elak mot dig, eller dva din kompis bil för du tycker det är kul. Samt kicka nån som har Steam, Live på sociala medier