Accepterad swealex2020 | Ban överklagan [SMOKEY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swealex2020

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247543854

Ditt Hex-ID: 11000014cba4e2e

Vad är din discord tagg? swealex2020#1035

Vem var det som bannade dig? SMOKEY

Hur lång tid var din ban? 7 dagar 23 timmar 53 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? gör rån med jaktvapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej för det första så tror jag han han bannade mig för att jag var inne i butiken och att jag hade jaktvapen på mig och att jag rånade butiken när det egentligen var min kompis då jag satt kvar i bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade tråkigt så då bestämmde vi oss för att göra ett roligt senario med guldvaskningen vi börjar åka mot guldvaskningen för att se om någon var där. när vi kommer ditt så ser vi att det inte är några där. det är då min kompis åker till macken med mig för att kolla på en sak. helt plötsligt bestämmer han sig för att råna butiken han går in i butiken och statar rånet fast jag ej tyckte att det var bra ide att bara helt plösligt råna stället. så de jag gör då är att skrika på han ingame. och jag säger kom tillbka jag vill inte göra detta men han lyssanr ej. så när han starar rånet precis så ångrar han sig och springer tillbaka till bilen där jag sitter. han startar motorn och åker iväg och försöker gömma sig. vilket jag ej tycker är en bra ide heller eftersom han undivvker ett senario då. när han väl har stannat hör jag polis bilar komma dit mot bensin stationen och jag blir kickad efter det och ser att jag har blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Okej jag tycker att det var en felaktig ban. startade den karkaktären för typ 2 veckor sedan. och efter det har jag bara jobbat konständigt på mitt jobb vilket är på falck. så jag har ej kunnat hunit köpt jakt kniv eller jakt sniper. vilket han bannade mig för att han trodde säkert att jag hade jaktkniv på mig. plus så har ej knappt kunnat spelat fivem för att jag har haft fullt up att passa min 2 åriga lilllasyster och där på veckorna haft träning 3 gånger i veckan. dom gångerna jag har haft tid är på kvällerna när min lilla syster har sovit och då jag ej har varit upptagen. så har inte haft tid ens att spelat eller köpt några jakt saker

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Okej en bann var power gaming då jag råkade köra in i polisen när dom hade polis jakt då dom komm bakom min bil och jag ej ladde mäke till det. dom andra 2 har varit lall på mina andra karktärer jag har haft då jag har typ inte årkat rpa och barat lallat med folk och gjort så att jag har blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja Faktiskt jag har lärt mig att jag ska tänka på mitt rp till nästa gång kanske hoppat ur bilen och låtit min kompis gjort fel och istället att jag ska bli bannad på hans fel som har gjort. så höga min rp egentiligen vilket jag måste om alla i staden ska tycka om mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka