swealex2020 | Ban överklagan (Moberg)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swealex2020

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247543854

Ditt Hex-ID: 11000014cba4e2e

Vad är din discord tagg? swealex2020#1035

Vem var det som bannade dig? moberg

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, kör en bil utan däck och utan fälgar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att den trodde att jag körde en bil utan däck och utan fälgar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän ingame rpade som vanligt och vi hade ett rp där han ville döda kmig för det hade hänt lite saker tidigare inom rpet mellan han och mig och precis när han släpper så hoppar han i bilen och föstör den och kör den in i vattnet och för att jag skulle vara snäll så skullle jag hjälpa han och köra tillbka den till posetionen som bara typ var 50 meter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså alla mina bans har varit att staffsen har sett felaktigt hela tiden och nu ochså för dom bannar mig alltid efter senariot alltid tar slut eller något vilket i detta fall han som bannade mig gjorde

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. felaktig staffen som bannade mig kom till senariot när det var slut och trodde att senariot hålde på fortafrande och då bannade mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej eftersom vi rpade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja men ändå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka