Accepterad swealex2020 | Ansökan till Servervakt [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swealex2020

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? swealex2020#1035

Ange ditt födelsedatum 27 Februari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar brukar jag vara aktiv i ca 4-5 h ifall jag har något stort prov som jag måste plugga till så kan det bli lite mindre under den dagen. På helgdagar är det oftast ca 7-8 h som jag är aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) total 14 gånger gick inte att bifoga fil

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja En servervakt har Lite mer perms en andra på servern. den kan banna och kicka folk. En servervakt ska banna och kicka folk som inte beteer sig eller begår regelbrott. Kort sagt ska vi med gott föredöme och lyhördhet hålla koll på spelarna på servern och ta till åtgärder när vi påträffar regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är väldigt seriös i min egen rp och kan alla regler utantill. Jag kan referera till regler när jag tar mina beslut och vara trevlig och bemöta folk med respekt ooc. Jag kommer inte i mina beslut om åtgärder utgå ifrån vem personen ifråga är utan dess handlingar och jag kommer behandla alla likadant och försöka ge alla en ärlig chans. Med en ärlig chans menar jag att jag kommer att få dem att förstå sitt misstag och sedan förhoppningsvis lära sig utav det. Jag kommer absolut inta vara feg när jag fattar mina beslut och kommer aldrig banna/kicka/resa utan bevis men om jag själv ser att de påverkar rpn eller bryter mot regler kommer jag inte tveka till att ta till de åtgärder som behövs. Jag kommer inte ändra mina beslut när jag vet att jag fattat rätt men jag kan även inse ett misstag och då istället försöka göra de bästa utifrån den situationen, för att det ska bli bra för alla parter men framför allt rpn på servern. Jag är seriös och kommer alltid att försöka vara så professionell som möjligt. Jag går inte runt och letar fel hos alla men är snarare här för att förbättra och förenkla och jag kommer vidta åtgärder för det ifall det behövs. Jag kommer aldrig abusa min servervakt roll och jag kommer inte ressa mina vänner ifall det inte finns en bakomliggande anledning till det t.ex lagg eller nåt. Jag kommer behandla mina vänner som vem som helst annars och vill se klipps eller bevis för de. Jag kommer göra ett proffsigt jobb och tänka igenom varje kick!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom serververvakt kan behandlas kan vara på olika sätt t.e.x att man inte bannar den från regelbrott när det gäller kompisar. t.e.x om jag rpar med en vän och den begår regel brott och jag ser detta men jag göra inget åt detta för att han inte ska bli bannad så begår jag stort korruption inom servervakt. Abuse Inom Servervaketer är t.e.x att jag använder mina perms på helt fel sätt som t.e.x att jag revivar mig själv efter jag typ har dött efter ett senario eller har lågt hp. detta är nål tolerans och åtgärdas direkt av staff om man ey sköter sina perms och inte följer reglerna.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig, lycka till!

++++rep du kommer passa bra som servervakt lycka till med muntliga hoppas du klarar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka