Ej Antagen Jörgen09 | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jörgen09

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad heter du på discord? nisse2.0_2

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016086a6e3

Ange ditt födelsedatum 8 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. under veckodagar så kommer det väl vara typ 6 timmar kan bli mer och mindre, bror på vad jag har att göra utanför rpn annars under helger så kommer det väl vara 8-15 timmar under lov så är det 8-19 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 4-6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) aldrig blivit avstängd och mins inte senas jag blev bannad samt har ingen bild det var så längesen så har inte

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffsen när det är lallare som inte rpar bra och att varna dom så att de förbättrar sig annars ta åtgärder som kick eller svban. de ska inte gå runt och leka staffs utan att bara rpa vanligt och om de ser något då agerar dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror jag hade kunnat göra mycket för serven ser många som lallar samt säger n-ordet och så vidare mycket utav det får mig att vilja söka och har kunskap inom det, kan säga att blir minst 7 som jag hade kickat per dag samt stor chans att jag sv bannar nån

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man exempelvis bannar eller kickar folk utan anledning bara för att man känner att man har makt och får göra som man vill. en annan sak är ochså att använda toggleid hela tiden under scenarion är ochså korruption och förbjudet och ska bara användas på allmänna platser som tex: sjukan. marjas, sc. m.m och inte under ett scenario tex: ett rån

Nekad.

Anledning: Du ska inte ha som utgångs punkt att kicka eller banna många folk!

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka