Accepterad swattminions | Åtgärd Överklagan (manualcheckednew)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swattminions

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:11000012c8dfaa4
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag åkte ut från mitt gäng hus i Askar, och sedan kommer gänget Lenoz (tror dom heter så) och hoppar ut och skjuter, då så började vi skjuta mot varandra och jag blev ragdollad efter ett litet tag. 2 grabbar springer upp till mig och börjar sikta på mig, sen kommer en tredje person som står lite i bakgrunden. När en står och lootar mig så FÖR MIG så siktar den här kilen ner i marken vilket jag har visat från min POV till staffsen så jag valde att skjuta ner dom 2 personerna vilket var dumt för jag blev själv döda efteråt.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag förstår inte riktigt varför jag fick dessa åter gärder på grund av att från mitt perspektiv så siktade han inte på mig hela tiden, men förstår även att det var dumt att skjuta oavsett om han siktade på mig eller inte då jag i slutändan blev dödad oavsett. Varför jag trodde att detta var okej var ju då för att första dagen jag kom till servern och fick ett vapen så skulle jag råna en kille, men när jag lootade han så tog han upp sitt vapen och dödade mig, efter det så frågade jag runt folk och alla sa att det var okej, så jag tänkte varför inte. Men nu har jag lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig mer Fear RPa.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...88e1e7be39fa8e5c752dfb363e67c69fe7c2ab367181&

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka