Accepterad Swagboj#8883 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swagboj#8883

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Swagboj#8883

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198296499864

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Walter Björklund

Vad är ditt discord namn? Leif öhman#8883

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2020

Berätta om din karaktär. Leif Öhman är 32 gillar att jaga. Han bor i Norrland specifikt i sörbäcken. Han springer 10 meter på 3.52 sekunder men utan kläder så springer han 3 blankt. Han och sin brosa bor ensamma morsan dog när de var 8. Efter det bodde de med farsan tills han lämna dem då fick Leif ta rollen som farsan i huset. Leif letar efter en kvinna i livet han har försökt många gånger han och hans brosa är arbetslösa de har försökt att skaffa jobb men det går inte så bra. Leif lever på A-kassan som är på cirka 8 tusen. Leif har också försökt att gå in i den kriminella ligan men det går inte så bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har letat efter en seriös server med whitelist där det bara inte är trollare. Jag är en seriös RP spelare och är inne ganska ofta på fivem och jag kör bara på en. Tidigare har jag kört på engelska servrar med min vän Milton men har inte vart så kul. Jag har ganska bra erfarenheter inom Roleplay. Jag kommer bidra med en bra RP och hoppas i framtiden jag kan bli polis eller något

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt så har jag ganska mycke erfarenheter inom roleplay och är en seriös spelare. Jag tror jag skulle vara en liten hjälp till servern om jag till exempel skulle bli polis för jag har varit det på andra servrar

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 700 för på mitt andra konto så tappa jag bort inloggningen .

Hur hittade du Multistaden? Sökte runt lite i några dagar för att hitta en bra svensk RP server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig har dock varit admin.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka