Swag327ag | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swag327ag

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1999

Vad heter du på discord? ELPATRON#4491

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 750

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5-7 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 5 Dagar/vecka

Hur många timmar har du på FiveM? 750

Vad heter du? Simon

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att jag brinner för säkerhet och ordning. För att också att jag har jobbat med det irl och vill se hur det är i spelet.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag är ärlig och gillar självansvar och med mig och er kommer vi har säkrare server och roligt tsm. Vi ska tsm bli ett bättre företag.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja, jag har jobbat med det irl sedan 2019-Nu.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man början med presentation av sin ID/Nummer t.ex. 4375 from 3201, kom. och efter "kom" så pratar den andra och jag väntar med att prata tills den säger kom och vi fortsätter så till slutet av diskussionen. I slutet är det klart slut för den som avslutar samtalet.
Man ska vara tydlig och informativ alltså kort meningar som ger mycket information.
Om det är överfalls larma så början man med vart man befinner sig sedan man heter sedan vad som har hänt.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man är snälla i början och man ska leda samtalet och ställa öppna frågor så att man får så mycket information som möjligt och om den andra inte vill samarabta så ger man dem två alternativ. Det är viktigt att båda alternativen kan utföras i verkligheten. Den ena alternativen ska vara snäll och den andra mer "elak". t.ex. en person ska följa med in till rummet. alternativn blir "är du snäll och följa med in till rummet vi ska bara in och prata lite. Om du gör motstånd så ringer jag min kollega och vi drar in dig till rummet".

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Det abosult första jag ska göra berätta till larm centralen och larma till polis och amboulans. Jag larmar till polisen för att det är en allvarlig händelse och amboulans ifall den personen som är hotad kan bli skadad. Jag hade också skrivet ner persondetaljer av denna personen med kniv sådant som kläder och utseende ifall den rimmer iväg. Detta gör jag om personen inte ser mig. Om personen ser mig så går jag fram och skriker väktare STANNA. och ber han lägga ner kniven och samtidigt håller jag avstånd för den kan kasta kniven på mig eller göra något annat som är farligt. Om personen lägger ner kniven på marken så ber jag honom baka från kniven för då han kan sparka kniven mot mig och det kan också vara farligt för mig. Slutligen vill jag pålägga att allt beror på omständigheterna.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag ropar på förstärkning och går in och griper och det första jag gör är skrika väktare "stanna" och när jag har gripat dem ringer jag polisen för att ta över. För att misshandel straff är fängelse och inte böter.

Har du några andra frågor? Nej, jag ser fram emot att jobba med er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka