Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198388208951/
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto
Vad är ditt discord namn? Sw33ny#5129
Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Otto Kay. Han är en 20 årig från Sverige uppvuxen i Tensta. Det gick inge bra för honom i skolan vilket ledde till att han hamnade i dåligt umgänge. Otto började tidigt att dricka alkohol, samt även använda droger och hamnade till slut i kriminalitet. Han har en gång åkt fast för narkotikabrott och kom nyligen blivit släppt. Men nu har han tankar om ett bättre jag. Han har under en längre tid varit ren och satsar på att göra om sin utbildning för att lyckas skaffa ett ordentligt jobb. Med bra och legal lön så kommer han kunna försörja sig själv och leva ett mer hälsosamt liv.
Otto har stört intresse för sportbilar och kläder.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ta min roleplay till en ny nivå, det vill säga är att jag vill börja jobba på servern så att den blir bättre och var så aktiv som möjligt på servern. Jag kommer köra ett seriöst roleplay och därmed visa kanske inspirera nya spelare till att göra detsamma. Jag kommer försöka ansöka jobb så snabbt så möjligt när jag blir whitelistad så att server blir aktiv och många tycker att roleplayen blir bättre.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kan rpa och kan bidra med bra rp till servern. Det är en rolig server tycker jag och därför vill jag bli whitelistad för att kunna utveckla min rp genom att kunna ha ett whitelistat jobb på servern och öppnar då upp flera möljigheter för mig på servern.
Hur hittade du Unive? Jag hittade servern tack vare några av mina vänner. De hade spelat på servern sedan den hette multistaden och sa att det var den bästa svenska rp-servern, vilket jag fullständigt håller med om.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att skapa skitbra rp och ha jävligt kul!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, för det finns ingen bättre server än denna.
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto
Vad är ditt discord namn? Sw33ny#5129
Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Otto Kay. Han är en 20 årig från Sverige uppvuxen i Tensta. Det gick inge bra för honom i skolan vilket ledde till att han hamnade i dåligt umgänge. Otto började tidigt att dricka alkohol, samt även använda droger och hamnade till slut i kriminalitet. Han har en gång åkt fast för narkotikabrott och kom nyligen blivit släppt. Men nu har han tankar om ett bättre jag. Han har under en längre tid varit ren och satsar på att göra om sin utbildning för att lyckas skaffa ett ordentligt jobb. Med bra och legal lön så kommer han kunna försörja sig själv och leva ett mer hälsosamt liv.
Otto har stört intresse för sportbilar och kläder.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ta min roleplay till en ny nivå, det vill säga är att jag vill börja jobba på servern så att den blir bättre och var så aktiv som möjligt på servern. Jag kommer köra ett seriöst roleplay och därmed visa kanske inspirera nya spelare till att göra detsamma. Jag kommer försöka ansöka jobb så snabbt så möjligt när jag blir whitelistad så att server blir aktiv och många tycker att roleplayen blir bättre.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kan rpa och kan bidra med bra rp till servern. Det är en rolig server tycker jag och därför vill jag bli whitelistad för att kunna utveckla min rp genom att kunna ha ett whitelistat jobb på servern och öppnar då upp flera möljigheter för mig på servern.
Hur hittade du Unive? Jag hittade servern tack vare några av mina vänner. De hade spelat på servern sedan den hette multistaden och sa att det var den bästa svenska rp-servern, vilket jag fullständigt håller med om.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att skapa skitbra rp och ha jävligt kul!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, för det finns ingen bättre server än denna.