Nekad kebaben22 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebaben22

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? otto

Vad är ditt discord namn? kebaben22

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Dillen 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrund växte upp i skåne men flyttade upp i stockholm När ja var 6 år och började skolan de gick bra ja fick bra betyg och sånt så ja fick välja vilket gymnasium men ja valde att hoppa av och nu har ja vart arbetslös och vill ha medlemskap satt ja kan utforska staden och göra mer saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara social ha rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska försöka vinna scenariot att båda ska ha samma värde i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men det var när jag var icke medlem och nu vill jag faktist rpa och ha roligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att man dödar nån utan anledning. Vdm man använder sin bil som ett vapen som att man kör på folk. Suntförnuft att man ska tänka logiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att jag vill bli medlem.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka