Nekad Sw1xy | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sw1xy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag söker till Mekonomen chef.

Vad heter du IRL? Jag heter Malte Axelsson IRL.

Vad heter du på discord? Malte#5135

Hur gammal är du? Jag är 13 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 1 år snart 2 år så jag har spelat ganska länge. Men jag gick i unive dc lite senare.

Hur rollspelar du på servern? Laglig men funderar på att köpa krim.

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kanske inte utveckla jobbet så mycket men kanske skaffa samarbeten med jobb som det går och sen kanske ändra priser och ta många intervjuer så man kan få nya anställda och ha öppet ofta. Sen kanske fixa så man kan göra mer än bara laga och tvätta bilar som man bara kan nu. Sen kommer jag säga till några som inte har något att göra att annonsera att dem är ute och jagar bilar i staden o piren.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Håller på att laga bilar när någon frågar om jag har rep kit så svarar jag ja och lagar den sen har jag alltid haft intresse i bilar och att bygga o laga och sånna saker. Sen har jag haft intresse att jobba på mekonomen innan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta men kanske jobba lite mindre men fortfarande jobba mycket och ta mycket intervjuer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Varför skulle jag sluta spela jag spelar för att det är roligt och inte bara för att vara chef till ett jobb men skulle vara roligt att vara chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Har du läst våra Regler? Jag har läst eran regler och har kunnat dem sen jag blev medlem

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka