Ej Antagen Jadhili | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jadhili

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Jad

Vad heter du på discord? J4d.1

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 6 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag vet om bilar, motordelar och sånna grejer. Så att laga bilar/arbeta med bilar kommer inte vara någon problem då jag tycker att det bara är roligt och jag kommer exempelvis it bli uttråkad. Dessutom så är jag 17 irl, jag kommer vara seriös och rpa bra på ett professionellt sätt. På min andra karaktär (asme rom) så är jag polis (m3), så att veta när man ska säga till och sätta foten där det behövs kommer inte bara problem då jag redan har gjort det. (Söker chef-rollen för min blom lones). Vet att jag just nu är provanställd, men jag lovar att jag kan så mycket om bilar, företagande (går ekonomi företagande) och mycker mer än andra spelare garanterat.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att utveckla företaget framåt, vara så aktiv man kan genom att anställa personal, och helt enkelt laga så många bilar i staden så att alla är glada och nöjda. Nu när jag jobbar på meko, så har jag märkt att det sker försäljningar av reperationskit, som tas ifrån meko. Detta kommer jag ta på allvar, genom att dokumentera varje dag och se till att detta inte händer längre. Dessutom så måste personalen rpa på att laga bilar mycket mer, för hur det ser ut nu så lagar man bara bilen 5 sek och fortsätter, vilket inte är så verkligt. Jag kommer inskaffa utbildningar så att man vet vad man ska rpa och när (exempelvis byta olja, motor, exteriör osv osv)

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag kommer satsa mycket. På vardagar så kommer jag kunna spela ungefär 4-5 timmar och på helger ungefär 7-9 timmar på lite obestämda tider just nu.

Har du läst våra Regler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka