SvettigPotatis | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SvettigPotatis

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 18 Juli 2009

Vad heter du på discord? SvettigPotatis#6263

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 245,1 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag skulle nog säga 1 till 5 timmar per dag om inte jag har något i vägen

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 245,1 timmar

Vad heter du? Felix Kjellberg

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd för att jag tycker om ordning och reda i unive RP och jag ser ofta oacceptabla grejer ske när ingen polis/securitas ser. Och att jag tycker själva helheten med securitas värkar kul för gillar att följa lagar och ha ordning och reda.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag tycker själva jobbet i helhet värkar kul och att jag har lätt att prata med nya människor och tar inte åt mig skit. Samt att jag själv känner mig säker när man ser att securitas kommer. Så jag vill sprida den känslan vidare till alla andra medspelare.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja, jag har erfarenheter från tidigare därefter att jag var Polis så jag är ganska erfaren skulle jag säga

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodiciplin är att man har ordning och reda i radion. Alltså att man bara säger det som är nödvändigt och att man ska kunna dem siffrorna man är tilldelad, samt att t.ex. om en kollega är i fara ska man bara säga det som är nödvändigt och ingenting annat! Och att man i helhet beter sig professionellt och moget när man pratar.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra securitas vakt jag vara snäll/trevlig men också sträng och rak på sak. Samt att man skiftar lite mellan sträng och trevlig beroende på hur personen du pratar med beter sig. Men jag tycker att bland andra personer ska man vara trevlig och göra så att dom känner sig trygga i samhället. Vapnet används ändas i tillfällen det gäller fara för livet t.ex. om en man attackerar dig så kan du använda ditt känstevapen.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag försöker hålla avstånd ifrån mannen med kniv och sedan till kallar en polis enhet. Men om personen inte är lugn och kanske går mot mig så kan jag använda mitt känstevapen och för en början bara försöka få personen lugn men i värsta fall kan man behöva avlossa ett skott mot benet ifall det är nödvändigt, och sedan gripa personen och tillkalla polis och samt ambulans ifall det är nödvändigt sedan gå och kolla med personen som blev hotad hur den mår och så.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag gör lite som tidigare alltså försöker prata och övertala personen som utför misshandeln samt tillkallar en polis enhet och stoppa den misstänkta mannen sedan föra in honom till polis-stationen och vid behov målsägande också för att ta ett förhör om varför det hända och så.

Har du några andra frågor? Nej, har inte några direkt frågor.

+rep Ser ut att ha erfarenheter så ser inga problem!
Lycka till.

Godkänd

Kontakta AngeryBoi#0433 eller Rysk kaviar#7946 för att komma in för anställning

Grattis

Tillbaka