Accepterad SvettigPotatis | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvettigPotatis

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Manne

Vad är ditt discord namn? Mannexz#1337

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Kjellberg han är 21 år gammal Felix Kjellberg växte upp på landet med en ganska liten familj Han, Hans syster Cornelia och hans mamma Annika. Felix är ofta glad men om han blir distraherad kan han bli lite väl arg och det kan gälla till att han säger fula saker till folk som är olämpligt. Felix intressen är bilar och motorer och han gillar att mecka med bilar därför när han blir lite äldre vill han söka jobb som mekaniker eller något liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål på Unive är att skapa bra scenarion och hålla en bra rp nivå så att jag och alla andra tycker det blir en kul upplevelse men att fortfarande hålla mig till ALLA serverns regler. Och att i framtiden utveckla mig själv på unive och kanske bli sv, staff eller någon ansvarig som t.ex medlemskaps ansvarig för att jag tycker det låter väldigt roligt. Men man får tänka att det här endast är början på ett stort äventyr och hoppas jag kommer komma långt på min "resa" och uppnå alla mina mål som jag har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att det ska gå bra för en själv och att man ska kunna rp:a för andra, t.ex att han rånar mig så ska jag inte combatlogga för att jag ska vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en av mina vänner så jag testade och det var jättekul så sen började jag titta på Unive på youtube och sånt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka