- Meddelanden
- 82
- Reaction score
- 7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2004
Vad heter du på discord? SverigeeDemokrat#3470
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lite olika
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sommaren 2020
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som jag gjorde när jag va servervakt (innan jag blev BL pga serverbyte)
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Har varit de förut och de är en fördel att kunna hjälpa till med mindre saker/problem som man stöter på nör man RPar
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Föra bra, social och realistisk rp
Varför ska just du bli servervakt? Då jag har extremt mkt erfarenhet av både RP, att vara SV och att vara staff
Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa till med mindre problem man stöter på nör man rpar
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, blev BL pga att jag bytte server för ett tag sedan (tbx nu)
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej
Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2004
Vad heter du på discord? SverigeeDemokrat#3470
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lite olika
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sommaren 2020
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som jag gjorde när jag va servervakt (innan jag blev BL pga serverbyte)
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Har varit de förut och de är en fördel att kunna hjälpa till med mindre saker/problem som man stöter på nör man RPar
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Föra bra, social och realistisk rp
Varför ska just du bli servervakt? Då jag har extremt mkt erfarenhet av både RP, att vara SV och att vara staff
Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa till med mindre problem man stöter på nör man rpar
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, blev BL pga att jag bytte server för ett tag sedan (tbx nu)
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej