Nekad Svensson1 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robban111

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
44
Reaction score
374
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118621492/

Ditt Hex-ID: 1005891174

Vad är din discord tagg? SVENSSON#9869

Vem var det som bannade dig? iceyyy84

Hur lång tid var din ban? 5 dagar men 4 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde till polisen och sa var det inte ni som jagade mig innan För dom försökte stanna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag körde runt med min nya gmc truck jag fick av min kompis och så körde jag ner mot torget så kom en polis och börja jaga mig och jag drog eftersom jag ahde en glock på mig osv så jag drog ifrån dom och sen möter jag polisen igen och då hade dom krockat med någon i en korsning nere vid torget så¨då åker jag fram till dom och frågar om det var dom som jafe mig sen åkte jag på en ban i 5 dagar för cop bait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle själv vela säga att det vaer lite mit emellan för att jag tycker inte att jag copbaitade så hårt inte för att få ebn ban i 5 dagar iallafall men sen förstår jag det också efftrersom att jag åkte fram till polisen som jagade mig neller försökte stoppa mig och frågaade om det var dom som jagade mig innan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här innan ett flertal gånger och dom babnsen är mest typ bans som jag blev av med ditrekt nästan efrtersom dom flesta har varit felaktioga eftersom jag hoppade suport mefgter allt som hart hänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra bättre är att t ex inte dra tillbaka efter polisen efter jag har kört ifrån dom för man kan riskera att bli både fastagen och sen bannad så jag hade bara kunnatr dra där ifrån direkt efter sdom föersvann.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag antligen ska stanna om polisen kommer eller att jag ska dra ifrånm dom sen erfter det ska jag dra och byta bil eller något och inteåka till dom och fråga om det var dom som försökte stanna mig innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag flrstår det och repekterar det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka