Accepterad svensken_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk1h____

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: 11000015781c576

Vad är din discord tagg? univeontpo__

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo ludde bannade mig då jag hade vart polis och sedan gick och korruperade mitt yrke genom att gå till polisens beslagtagna saker och tar ut saker till mig själv ett jag tog nå telefoner och 1 vet verkligen inte varför jag gjorde nåt sånt dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i polis stationen chillade och snackade lite med kollegorna och sedan gick jag runt kollade cellerna och det va ju så varför jag inte var ute och patrullerade va för att jag bara var Polisstuderande och väntade in min intervju jag skulle ta en runda runt cellarna där nere våningen och då gick hjag för bi Polisens förråd / inmköps ställe sen gick jag dit och kollade då jag skulle köpa inm telefon samt radio inför utbildningen och när jag var där så tryckte jag e och kom in i förrådet istället och då fattar jag inte vad som kom i mitt huve men jag började ta ut saker från förrådet som man värkligen aldrig ska göra för det är korrupt och korruption inom yrke och det är p ban men ändå så gjorde jag det vet inte varför helt ärligt så kan jag erkänna att jag är inte den bästa på rpa men tycker att jag värkligen kunde gjort bättre och det är ett jättedumt val av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju jag som gjorde fel jag jag korruperade ju mitt yrke och det kommer inte ske igen samt tror inte jag ska vara polis för jag är riktigt dum asså no cap men jag har alltid kört på unive och tycker det är den bästa rp servern så vill värkligen fortsätta rpa här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag har blivit bannad innan kan förklara lite om mina bana jag fått samt vad jag lärt mig av dom jag har ban innan för röst efter karaktär efter den bannen har jag lärt mig att alltid rpa med voice changer för att rpa en röst efter sin karaktär för att det ska bli bättre rp och sedan har jag fått ban för fearrp det var när jag blev rånad och inge roade riktigt och värnade inte om mitt liv så mycket och det måste man ju göra då det måste vara som om du va där i det scenariot i riktiga livet och sedan har jag blivit bannad några gånger och kickad av servvakter när jag var helt ny på unive år 2022 men efter det har jag lärt mig och inge gjort om de misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat göra annorlunda är att när jag va polis borde jag inte korrupperat yrket och bara fortsatt rpa jag tror detta släde då jag verkligen gjorde något dumt och dåligt för jag inte är så bra på rpa ska verkligen öva lite mer på det och lösa reglerna hela tiden oftare jag borde nästa gång inte ta och köra enligt serverns regler så både 1 att jag inte blir bannad och 2 att jag inte förstår rp nivån för både mig och andra 3 samt så är ju allt jag göra får ju bara jag konsekvenser på en rpa server jag älskar och alltid kört på liksom unive är alltid där alltid när jag behövt hjälp har alltid alla staffs inkluderat Ludde varit väldigt Nice och hjälpsamma jag skrev ju lite med Ludde jättebra staff vet verkligen vad han håller på med samt riktigt sträng och kan bli arg när de behövs utan han vet jag inte vad samma med Philip alltid funnits där för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid Köra enligt rp serverns regler och inte bryta mot dom och verkligen börja satsa mer å min rp nivå och hur jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka