Accepterad Svenne_Banan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Göteborgarn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Svenne__Banan

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2000

Berätta om din karaktär. Ville "Svärdet" Mattson föddes och växte upp i den hårda stadsdelen Angered i Göteborg. Hans barndom var en kamp mot fattigdom och försök att undvika de farliga frestelser som omgav honom. Med frånvarande föräldrar, vars liv dominerades av missbruk och kriminalitet, var Ville snart tvungen att söka trygghet i gatugängens gemenskap.

Redan i ung ålder blev Ville en del av den lokala gängkulturen och lärde sig snabbt att överleva genom att ta till kriminalitet. Han blev en skicklig tjuv och snart ökänd som "Svärdet" på grund av sin skicklighet med skärp och knivar. Hans specialitet var överfallsrån och utpressning, och han skapade sig ett rykte som en man som inte tvekade att använda våld för att få han vilja i genom.

Ville steg i rang och blev en respekterad ledare inom det kriminella nätverket i Angered. Han kontrollerade allt från droghandel till illegala spel. Trots sin framgång kunde han aldrig släppa bort den kaotiska barndom han kom ifrån.

Nu, som en grovt kriminell figur i Angered, kämpar Ville med demoner från sitt förflutna samtidigt som han navigerar genom den farliga värld han valt. Hans liv är präglat av risker, faror och ständig kamp för makt och överlevnad. Innerst inne önskar han kanske att han kunde bryta med det destruktiva förflutna och hitta en väg ut ur den mörka labyrinten han befinner sig i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bridrar rolig och även seriös rp vid tillfällen där det behövs. Jag gillar att sprida min humor in i rpt vilket gör att det blir roligare att rpa. Jag har även rpat på andra serverar, svenska som amerikanska

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att det är möjligt att våda parterna kan vinna och även att det blir roligt för båda parterna och så att det inte bara blir kul för ena parten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Att man ska ha ett rimlig anledning att döda någon och inte göra det bara för att.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på olika typer av servrar, svenska som amerikanska

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en social och rolig grabb med mycket humor, jag har hört väldigt gott om servern vilket gjort till att jag ansökte och hade blivit väldigt glad om jag blev godkänd.

Tillbaka