Nekad Texasriggo | Medlem ansökning [darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Texasriggo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Texas Riggo

Vad är ditt discord namn? texasriggo.

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Thomas Ährling

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ovältränad, lat, hårdhänt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Thomas Ärhling är från en liten by och har nyss flyttat till storstaden han är kåt för pengar men är alldeles för lat för att jobba hård han söker alltid genvägar för att göra det lättare för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till ett mer realistiskt rollspel och bland in lite humor i det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spelar man spelar sin roll som ett exempel så kan jag låta motståndaren vinna en duel för att få ett bra rollspel. Och att jag spelar mina reaktioner. Så ibland kan man förlora en kamp inte för att man förlorade utan för att skapa ett bra rollspel

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte men jag har inte spelat så länge

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att ifall man dör så får man inte komma ihåg något från sitt förra liv t.ex om jag blir dödad kan inte jag fortsätta va sur på han efter jag blivit dödad utan istället glömma bort han. En annan viktig regel är att man inte få lämna mitt i en strid eller i ett scenario förr att skippa det utan man väntar tills rollspelet är färdigt och sedan kan man lämna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att visa respekt och om jag nånsin bryter mot en regel är det högst troligt ett misstag som jag får lära mig utav.

Hej!

Utveckla följande:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är kåt på pengar? Regeln powergaming klassas detta som, ändra om.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka