Nekad Svenne | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svenne

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 8 April 2005

Vad heter du på discord? William #6843

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - 16 - 23
Tisdag - 16 - 23
Onsdag - 16 - 23
Torsdag - 16 - 23
Fredag - 16 - 03
Lördag - 11 - 03
Söndag - 11 - 23

Hur länge har du spelat på Unive? sedan agusti 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer vara riktigt aktiv som servervakt. Jag kommer hålla mycket koll på ställen där det oftas är mycket folk. Jag kommer banna eller kicka folk som bryter mot regler och om det är stora fel så kommer jag be en staff kolla på klippet som jag har och banna personen om det grovt fel. Jag vill hjälpa till att höja rpn nivån på unive. Och banna alla lallare som förstör rpn. Jag kommer alltid kunna hjälpa till och kommer försöka underlätta Staffsen jobb så mycket så möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att kunna hjälpa unive och kunna få en bättre rp nivå. Jag vill även underlätta allas staffs jobb då jag vet att det har väldigt mycket att göra hela tiden. Jag vill vara en större del av unive och kunna hjälpa folk ingame. Jag har även spelat på unive väldigt länge och jag känner att jag vill verkligen få servervakt då jag gillar unive väldigt mycket. Jag vill även få bort alla lallare som inte hör till, till rp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hålla väldigt mycket koll på folk så ingen gör något regel brott. Jag kommer även hålla mycket koll på stora folksamlingar då det brukar vara mycket lall på sådan ställe. Jag kommer hjälpa väldigt många och underlätta Staffsen arbete. Jag vet att unive är en väldig bra rp server men den kommer bli ännu bättre när vi får bort alla som inte kan rpa.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har bra erfarenheter och jag kan mycket inom rp. Jag kommer även kunna ta kritik och jag kommer försöka höja rpn nivån på server. Jag är även väldigt aktiv spelare så jag kommer sköta min roll som servervakt väldigt bra. Jag kommer hjälpa väldigt många på servern som behöver hjälp.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa unive till en rp nivå. Jag vill även bli de för att kunna få bort alla som inte tillhör rp på unive såsom lallare och folk som inte kan bete sig/ bryter mot regler. Jag kommer även hålla mycket koll jag vill som sagt kunna bli en större del av unive och kunna hjälpa mycket fler folk på servern. Jag har även väldigt lätt att lära mig saker och ting.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban /revive /toggleid /clearchat /kick använder sig servwrvakter utav

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har tyvärr några mindre bans sedan innan som jag värkligen ångrar men nu på senaste tin har jag inte fått en ända ban

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka