Inaktuell Sven33on | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mrsurvivors

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Mikael Svensson

Vad heter du på discord? Mrsurvivors#2955

Ange ditt födelsedatum 13 December 1982

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att bli en del av Unive och att kunna utveckla andra spelare inom roleplay, och med mina erfarenheter ifrån FBRP så kommer ja förmodligen kunna bidraga med grym RP, är en spelare som verkligen följer alla dom grundläggande reglerna inom RP som finns för att samman koppla dom olika karaktärerna. Att spela rollspel på Multistaden är någon den sista staden jag kommer söka till, och kan ja göra ett lyft för andra medborgare så är det bara ett positivt för er och eran spelarbas. Jag vill även bli en del av Multistaden för att utvecklas som person också och för att slippa byta stad, kunna gå in när man önskar att ha rolig RP utan massa krav. Men för att utveckla mig lite mera, att verkligen lära ut bra rp till andra speciellt inom sjukvården och polisen. Jag kan alltså bidrag med högkvalitet inom roleplay

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att utveckla andra personer som önskar att bli duktiga inom roleplay

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Bemöta andra människor med respekt och att möta andar med vänskaplig respekt, alla är lika värde

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att jobba för ett aktivt förbättrande av vad roleplay innebär, det är också att utveckla community överlag för att påvisa att genom och bli medlem i Unive är att bli medlem i en bra rp server.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav är väl att försöka hjälpa till och hjälpa andra, vara en vän om någon behöver det och framför allt våga bjuda på sig själv

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Rätt stort ansvar om jag säger så, då jag tidigare har spelat på FBRP och det är ganska stort. Därför måste man värna om medlemskapet och sitt rykte, man skall väl ha ett ansvar för vad man en gör i sitt liv

Hur ser din aktivitetet ut? Ja kommer väl försöka vara aktiv så mycket det går dessutom så är det väl något man kan styra lite över själv, allt beror på vad som händer utanför spelvärlden

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Beror lite på vad NI kan ge mig då jag söker in också delvis för att bli en del av kåren och haft uppdrag som chef förut också, Allt beror på RP här och hur staff sköter sig. Jag kan inte ge upp något från en annan server för de är två olika servrar och olika tänk, Men måsviken rp +18 spelar jag på just nu. Jag är beredd att ta över poliskåren då är jag beredd att sluta på måsviken inte annars och de är aldrig så att man inte kan spela på andra städer en bara här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag streamar

Tillbaka