Accepterad Sven Johansson | Medlem ansökning [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac Liden

Vad är ditt discord namn? Spooderman2009#6312

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2004

Berätta om din karaktär. Sven Johansson föddes i Sverige i Stockholm och bor nu i Los Santos och är 53 år gammal när han var barn hade han de tufft. Han levde med sin mamma som hette Birgit och med sin pappa som hette Fredrik. Svens pappa som hette Fredrik var polis och dog på jobbet i en skjutning när Sven var 11 år gammal. Birgit började ta droger för att Fredrik dog. 3 år efter hans pappas död, dog hans mamma av överdosering och han var tvungen att jobba medans han hade skolan. På grund av att hans mamma var en missbrukare och dog av överdos och att hans pappa dog i en skjutning ville han bli polis och hålla droger borta från gatorna. Men på grund av hur han växte upp har han väldigt bra tålamod och brukar va väldigt lugn i intensiva situationer. Svens favorit aktivitet är att samla på gamla bilar från runt 1970 till 1990.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös RP och göra samhället till ett bättre ställe. Jag kommer inte RDMA eller VDMA. Jag kommer inte var rasist eller vara kränkande mot andra. Jag kommer respektera andras rättigheter och rapportera om nån hacka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte hela tiden kommer vinna i olika scenarion och att de ska bli kul för andra och inte bara mig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka