Nekad Sv3n | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sv3n

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Lukassplendid

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Svensson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har alltid haft det tufft i sitt liv sedan han var ung när hans pappa och mamma dog i en stor bil olycka så har han alltid varit ensam med sitt familjehem. En dag gick han in på telegram och blev rekryterad av en store människa där han tog på sig ett uppdrag om att mörda en annan person och skulle få 300 tusen kronor ifall han lyckades men de gick inte som han hade tänkt sig han trodde ju bara att han skulle göra 1 uppdrag sen inte behöva göra nått mer men han trodde fel. nu hade han officielt gått med ett kriminellt nätverk. från den dagen har han alltid varit inne i den kriminella verksamheten. Svens framtidsplanen är att slappa en familj där han kan njuta men även hålla sig låg inom den kriminella verksamheten och tjäna snabba pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till unive är en hög rp nivå en unikt sätt att tänka samt rpa på alltid bjuda på en glädje runt om kring mig men även alltid vara extra trevlig mot alla som är inne här på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid ska visa en hög rp nivå fast än man förlorar eller vinner ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit 1 gång där jag inte hade så social rp men av de har jag lärt mig en väldigt stor läxa och har alltid lärt mig att visa en hög rp nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, respekt, rasism/nazism och respekt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag känner att detta är bra

Nekad ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-12-25. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka