Nekad noel6969 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noel6969

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ditt discord namn: Noe69

Ditt Hex-ID: 11000012fcedd50

Vad för typ av beslut gäller det? roller krim+medlemskap

Vem/vilka tog beslutet? William07

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att han misupfattat vad som hänt och att poliserna har ljugit för honom om det inte är så att poliserna har kommit tillbaka 5min senare och allt detta är en stor missupfattning.

Hur är beslutet felaktigt? vad jag tror är att poliserna som har skickat klippet till dig har gett dig fel information om att jag aldrig kom tillbaka för jag vet och svär på allt att jag tröck senaste position inom minuten jag tog spawnmenu, vad jag ser på klippet som ja fått skickat till mig så drar poliserna efter 30 sekunder, ända anledningen till att de tog mer än 30 sek att komma tillbaka var för att jag kollade om det var mitt headset det var fel på men det var de ej det visade sig vara att jag hade råkat skruva ner volymen på mitt headset och sen fixades de sig, andledningen var ju då att jag nästan inte hörde någon av poliserna som ja tog spawnmenu. Jag hoppas detta ger dig en bättre uppfattning om varför jag valde att ta spawnmenu och kolla varför jag ej hörde dom. Jag tröck senaste position efter typ 1 min eller lite mindre och då var ingen kvar så jag började springa, vad jag tycker är att polisen har gjort fel i detta är att de ej hade något tålamod och bara stack direkt efter den korta tid de vänta. jag hade absolut kunnat fullfölja det där scenariot och jag c loggade inte även om det ser ut som det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lV5YHYwzEXsqFK27L?invite=cr-MSw5bXcsNDkzNjU2NDU2

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka