Nekad sven adersson | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sven adersson

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ghfm-bjvn/hdbgbrpq

Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? saggan#8010

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Jag kommer från en förort utanför stan där jag växte upp med min mamma. När jag var 7 år gammal dog min farsa Rasmus i ett gängkrig. Jag och min mamma växte upp fattig själva. När jag skulle börja högstadiet träffade jag äldre folk som var kriminella och kände Rasmus alltså min farsa. Jag blev dom äldre målis och lärde mig sälja droger så småningom. Dom gav mig en pistol och gav mig en chans att tjäna pengar. Vid den åldern tyckte jag att det lät som en dröm då min mamma och jag behövde pengarna. Jag blev äldre och gjorde grövre ting. En dag när jag träffade jag en grabb som berättade allt om mordet på min far. Han berättade om hur mitt gäng som jag jobbar med hade dödat min far för han sågs som ett hot. detta gav mig en stor frustration och jag såg svart! Jag tog med mig min uzi och gjorde en driveby vid en uteservering på ett torg där jag träffade 2 av mitt gäng som hade varit involverad i mordet på min farsa. Där efter var jag tvungen att fly staden p.g.a. andra gäng medlemmar och polis. Jag flydde till unive city för att skapa ett nytt gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min rp och vill ta chansen att jobba med ett whitelistat jobb eller bli kriminell i framtiden. Jag vill ha ett mer socialt jobb där jag lär känna folk och kan göra det roligare för andra då jag är väldigt aktiv och seriös. Med ett jobb, seriös rp och en inkomst kan man göra massa roliga grejer inom unive. Jag känner folk ingame och vill har roligt med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, jag har mycket erfarenhet inom rp och kan bidra till roliga, långa och stora scenarion med många inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att alla ska ha roligt inte dig själv, alltså spela inte bara egoistiskt, spela med öppet sinne och tänk att alla är där för samma sak att alla ska ha kul

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och streamers

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka