Accepterad marin2122 | Medlem ansökning [mio10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marin2122

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? teletubbies7947

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Johan Erikson och jag är född 2000-05-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag är född i turkiet och jag hade en tuff uppväxt, min mamma flyttade till turkiet för hon fick ett jobb där som läkare och då träffade hon en kille. fom jobbade med varandra och sen blev dom tillsamans och skaffade mig sen när jag var 5 år gammal så vart min pappa skjuten i magen under ett rån på en vanlig affär. han var på sjukhuset i två dagar tills alla hans organ gav up och han lämnade oss. efter min pappas död så gick allt ner för oss mamma gick in i deprition och blev av med sitt jobb för hon var alldrig där då fick vi flytta in i ett litet hus som inte hade nån värme eller nått vi hade knappt råd med mat. vi sparade upp så vi kunde flyga tillbaka till Sverige. när vi kom till sverige vart allt lite bättre vi kunde äta middag varje dag och vi hade tack över våra huvuden. men när jag var runt 12-13 åldern så märkte jag att mamma mådde dåligt över att vi inte hade några pengar så jag gick med i ett gäng för att kunna få pengar och betala hyra. efter ett år i gänget så hade min mamma kommit upp på sina fötter och hade högre lön så jag behövde inte vara kvar i gänget jag försökte dra mig ur men då tvingade dom mig göra grejer som jag inte ville, jag fick se personer bli så svårt skadade så dom inte ens kunde röra sig jag visste inte ens om dom andades. tillslut så flyttade jag och min morsa in i stan och då blev allt bra gänget visste inte vart jag var längre. nu när jag vet hur livet i ett gäng är så vill jag sätta stopp för det och hjälpa dom personerna som inte vill vara i ett gäng så jag ska försöka bli kriminalvårdare eller polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp. följa reglerna och vara en bra medspelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag blir rånad eller nått linande så ska jag inte bara springa där ifrån eller börja bråka med dom, jag ska göra dom sakerna som dom säger att jag ska göra jag ska ge dom pengar om dom vill ha pengar av mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag, jag hade ingen respekt mot andra personer förut och jag har lärt mig att jag ska vissa mig med respekt när jag är runt andra och bete mig bra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska alltid vissa respekt mot andra personer och man ska behålla en trevlig ton och vara vänlig. det ska inte vara någon rasism eller nått annat som kan på verka en speciel folkgrupp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har läst många grundregler.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka