Accepterad Svbrg | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svbrg

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Svbrg.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Kevin Jano och är 20 år gammal. Han är född och uppväxt i Stockholm, redan som barn så var Kevin ganska utstött i skolan, han blev ofta behandlad illa av dom andra barnen pågrund utav hans udda efternamn. Han förstod inte riktigt varför han blev illa behandlad för att han var ju exakt som dom, född i Sverige och uppväxt i Sverige. Men dom vägrade se honom som svensk och därav fortsatte dom frysa ut honom. Tiden gick och Kevin hade precis fyllt 15 år gammal, vid denna tiden så hade Kevin redan gett upp på att bli accepterad för den han var. Han började sakta men säkert glida in bland dom lite mer kriminella i skolan, dom som skiter i att gå på lektionerna och som istället smygröker bakom skolan och använder en del droger. Utan att Kevin ens hunnit förstå vad som händer så är han snabbt med i ett litet ”gäng”. Kevin börjar inse att han kan dra ihop ganska lätta pengar genom att göra lite små Jobb, sno cigarretter och sälja till dom yngre eleverna, sno varor på Coop och sälja vidare och även sno skoldatorer för att sedan sälja och tjäna en slant. Tiden går och Kevin blir äldre och gräver sig ännu djupare ner i det kriminella. Nu handlar det inte längre om att sno datorer och snatta på Coop, nu är det betydligt grövre brott det handlar om. Kevin får jobb utdelat till sig genom en så kallad ”burner” telefon. Allt ifrån att transportera stora mängder narkotika från en plats till en annan, transportera och leverera vapen till olika kunder runt om i staden. Kevin har nu fått i uppdrag om att åka till en adress och vänta på att en specifik person ska gå ut ifrån sin lägenhet, därefter skjuta honom med minst 5 skott för att säkra hans död. Kevin har en klump i magen och vet inte om han är redo för att utföra detta, han får såklart bra betalt för det. Men är Kevin redo för ett mord på sitt samvete och kanske sitta inne i fängelse för resten av livet? Fortsättning utav Kevins liv fortsätter……

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra RP på hög nivå, roliga och spännande scenarion för båda parter. Ett bra social RP helt enkelt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid kunna dra egen vinning på alla scenarion, kort och gott så ska motparten även kunna vinna på ett scenario som du själv har startat ex. Annars är det dålig rp på väldigt låg och tråkig nivå om motparten aldrig kan vinna på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått.RDM- inte springa runt o döda någon hej vilt helt utan bakomliggande anledning. VDM- fordon får icke användas som ett ”vapen” t.e.x du kan inte åka runt o köra över folk bara för att du känner för det, redan där bryts nog väldigt många utav alla regler som finns. Dom grundläggande reglerna sitter i bakhuvet eftersom jag tidigare spelet mycket fivem i tidigare dagar som sagt. Har koll på sunt förnuft, meta gaming osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på förnuftberget i tidigare dagar, det var några år sedan men rollspelet sitter i blodet :). Kul att vara tillbaka igen och förhoppningsvis på en bra server :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle säga att jag är mogen och det är nog ett stort + om man vill ha en bra och stabil server med bra rollspelare. OBS denna text är skriven ENBART utav mig och därav unik. Tack för mig. Mvh Arvid

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka