Nekad Svbrg | Beslut Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svbrg

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Ditt discord namn: svbrg

Ditt Hex-ID: Page Not Found

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? RecLxss

Varför tror du själv att beslutet togs? För att en kille klippade när jag sköt honom till döds och det påstås vara helt utan anledning, klippet som skickades in var förmodligen redigerat innan det skickades vidare till staff. Han skulle vara gissla i ett rån därav plockade vi upp honom och tog hans telefon. sen valde vi att avbryta rån planeringen och med tanke på att han visste våra namn och kände igen oss så valde jag att skjuta honom medans han sprang iväg.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att beslutet är felaktigt därför att klippet är redigerat från hans synvinkel så det ska se ut som att jag sköt han utan anledning, han hade suttit med oss i bilen en längre tid medans vi åkte runt, sen krockade vi med bilen på motorvägen och kände att det var för riskabelt att fortsätta rån planeringen. Så jag sa att han skulle springa iväg men han kom tillbaka upprepade gånger och sa att vi var dumma i huvet osv. då sköt jag han när han sprang iväg pga att han kände igen oss och vi ville inte ta några risker.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inga bevis och inte heller min kompis som satt i bilen. Enda klippet som finns är när rån offret dör, det som hände 5 minuter innan jag sköt han finns inte på klipp eller något. Jag tycker att det är väldigt svag bevisning enligt mig.

Inget av detta förklarades i support när vi pratade. Samt så sköt du någon annan ungefär fem minuter efter utan en anledning då jag även speccade det scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka