Accepterad SvarteWille | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvarteWille

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Ditt discordnamn: SvarteWille#7814

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff därför att jag vill kunna göra skillnad, tillexempel vill jag hjälpa folk som är nya och inte kan så jättemycket och om dem kanske stöter på problem. Jag tycker det är tråkigt med folk som bara lallar för det förstör både för dem själva och även för alla runt om, det blir mycket tråkigare för alla och vill därför kunna göra något åt det igenom att banna dem. Jag har rpat ett relativt bra tag o därför kan jag redan en del om grejer som många nya kan ta del av. Jag vill också kunna hjälpa servern att fortsätta växa o gå framåt detta igenom att som sagt kunna lära folk men även få dem som t.ex bara lallar eller inte beter sig på annat sätt. Jag e inte ute efter att alltid banna någon bara för att jag kan men om dem gör fel ska man såklart ta åtgärder vilket jag tycker att jag kan göra på ett lämpligt sätt. Jag tror också att jag passar väldigt bra som staff för att jag kan sitta och ta t.ex många support ärenden eller bara specca ingame mycket för att kunna hjälpa servern framåt. Jag kan lägga mycket tid på det eftersom att jag ofta är inne på unive och har tröttnat lite grann på krim rpn kommer därför inte rpa så mycket utan mer sitta support eller specca ingame för att få bort folk som inte beter sig och låta nytt folk på servern få en chans att t.ex skaffa jobb eller gå och bli kriminella och ha rolig rp utan att folk förstör för dem! Jag är glad för att få kritik då det är så man lär sig mycket och jag kan ta åt mig den på ett bra sätt. Jag vill alltså få alla att kunna trivas o ha skoj tillsammans utan att någon ska känna att de e tråkigt för att dem bara stöter på lallare eller något annat. Då jag ofta sett folk som inte beter sig har jag känt att jag verkligen vill kunna göra något åt det och känner att jag är mogen och kan hantera det bra. Jag vill även att det ska gå snabbare för folk som behöver hjälp som använder sig av support eller /help ingame. Har också både rpat en del som icke medlem, vanlig medlem och kriminell kan på så sätt hjälpa mycket folk även om dem har olika problem.

Då jag som sagt tröttnat en hel del på rpn så är jag väldigt sugen på att istället kunna t.ex specca eller ta supp ärenden för att kunna se andra ha det roligt och kunna rpa utan att någon förstör för dem. Har som sagt också redan rätt brett med kunskap inom vad jag rpat som så kan på så sätt hjälpa med många olika grejer. Är även en väldigt social kille som brukar funka bra med nästan alla och snackar en hel del och har lätt o träffa nya kompisar. Jag brukar även om t.ex någon är dryg i support kunna behärska mig och inte ta ut något på fel sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vanlig vecka
Mån-tors ca 15:00-23:00 (kan variera då jag ofta slutar skolan så tidigt som 12)
fre-sön ca 13:00-04:00
Lov
mån-tors ca 13:00-04:00
fre-sön ca 13:00-06:00

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat på unive i några månader (typ 2.5) men varit inne och spelat i perioder vid tidigare tillfällen för längre sedan. (varit med i dcn sedan mars 2022)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inga tidigare staff erfarenheter på unive mer än servervakt
kan dock många olika kommandon sedan innan.
t.ex
/sv= meddelande till alla servervakter+
/goto id= att man tpar till personen med de id

/tpm= Detta är för att tp till en plats du har satt ut på kartan

/m id= Detta är för att skriva privata meddelande till folk.

/svban Du bannar i en timme för något mindre och skriver av vilken anledning

/kick Du kickar en person och skriver en anledning om dem gör något som inte är så grovt.

/ban När man ska banna något så skriver man id + anledning

/sc Skriver i staff chatt

/noclip= Detta gör man när man speccar folk, ingen ser en och man flyger

/skin= att folk kan ändra grejer på sin karaktär

/toggleid Då ser du personernas ID

/unban (Hex-id) Ifall någon har blivit felaktigt bannad.

/freeze Du fryser någon så den inte kan röra sig.

/unfreeze Du gör så att personen kan röra sig igen

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej men dem jag kryssat i är dem jag kan mest om men lär mig oftast fort!

Senast ändrad:
+ rep seriöst och bra kille. Håller sig lugn och hade passat bra som staff då han Tänker väldigt sunt

+rep skön grabb och hoppas på att se dig i staff teamet, Riktigt bra på att rpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka