Accepterad Svarta Skuggan | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe..

Icke Medlem
Meddelanden
298
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Limsäter

Vad heter du på discord? MästareAlfred#6859

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag ansöker till White list ansvarig eftersom jag fick höra tidigare idag att det var en kille som ville ha White list men ingen kunde ta den så jag tyckte att jag skulle kunna bli det så att fler får White list snabbare, och ett annat scenario var att flera skrev att de längta tills de kunde ta intervju så jag tyckte synd om dem och det är min anledning varför jag ska bli wl ansvarig. Och jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt då jag känner att jag inte gör tillräckligt för servern.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Eftersom jag har mycket tid att ta White list intervjuer med så att fler får chansen att bli WH. Och eftersom jag är bra med folk så jag kan prata utan att vara nervös. Och jag gör inga undantag för mina vänner om de vill ha White list för om de inte blir godkända så är det så och inget annat. Och jag har mycket erfarenhet med White list intervjuer eftersom jag har haft en egen server som jag var WL ansvarig på och tog många intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man snäll till exempel ge komplimanger efter varje fråga och om man ha fel på intervjun så kanske man ska säga vad de gjorde fel utan att bara säga att de gjorde fel. För om man berömmer så blir deras självförtroende högre så att de är säkrare med sina svar och inte blir nervösa under intervjun. men om man inte berömmer så sänks deras själv förtroende och de blir mindre säkra med sina svar och tror att de har fel på frågorna så att de inte tar det som de skulle ta.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag hade kunnat påverka genom att ta så många intervjuer som möjligt så mycket som möjligt, vilket gör servern en bättre plats och folk kommer att se att serverns White list ansvariga är aktiva och inte bara är det för rollen utan för att faktiskt göra skillnad på dc.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Att de kan alla servern grundregler så att det inte bryter några och att de ska kunna discordens regler. de ska också ha ett mål för sin karaktärs RP. och att de ska var seriösa och att de ska svara utförligt på alla frågor som ställs på intervjun. de ska ha en bra rp IG.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? jag ska ta så många intervjuer som jga kan och det blir bra för jag spenderar mina dagar bekom skärmen så rollen passar perfekt på mig. jag vet exakt vilka frågor som ska ställas på en intervju. Mitt ansvar är typ att vara där och hjälpa till när någon ska ta en White list intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? jag kan vara inne varje dag. Mån-Tors 15:00_23:00 Fre 14:00-04:00 Lör-Sön 09:00-00:00. Jag brukar vara inne även fast det är lov för att spela är liksom min hobby men om det är typ jul så tar jag en dag ledigt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar inte på en annan server men om jag hade gjort det så hade jag varit beredd på att sluta spela där.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja! jag har en sträng personlig het så inga undantag med intervjuerna, om man failar så failar man.

Vidare till intervju

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka