Nekad Svarta Skuggan | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Affe..

Icke Medlem
Meddelanden
298
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Vad heter du på discord? MästareAlfred#6859

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela varje dag minst 6 timmar men på helger så blir det nästan hela dan om det inte händer något viktigt eller att jag ska ut på stan med vänner, men jag spenderar mesta av min tid vid datorn.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle ge alla som lallar och förstör konsekvenser för ibland kan inte staff komma till platsen. Om jag ska förklara lite tydligare så T.ex. ibland kommer det lallare till mina kriminella scenarion och bara lallar som att fearRPa och börja slå när vi riktar gun och då hinner inte staffs till platsen ibland då personen kan ske dödar en och tar grejer och combat loggar. det är därför jag vill bli server vakt så att de får konsekvenser istället för att förstöra nice scenarion. Genaom att Sv banna dem och hoppa support och visa klipp på bannan om det är ett grovt regel brott.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill va server vakt för att jag har en känsla att jag inte gör tillräckligt för denna server för att det finns massa lallare T.ex. jag mötte en kille igår utan white list som hade gun och ingen var där för att kunna sätta stopp för han så han bara sköt överallt och blev inte bannad tills det kom en staff och om jag hade varit servervakt hade vi inte tagit tid från staffsen och han hade inte gjort lika mycket skada på scenariot för då hade jag kunnat sv banna han i max 1 timme.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror jag skulle kunna bidra med att stoppa så många regel brytare som möjligt när jag rp:ar på servern och jag ska vara inne så mycket som möjligt så att jag gör mitt jobb så bra jag bara kan. T.ex. Sv banna någon om jag ser nån begå regelbrott och hoppa support och visa klipp på bannen. och skriva i sv chatten att jag sv banna en person. jag skulle göra så att alla scenarionen jag är med i inte kommer ha lallare och regelbrytare i sig.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli server vakt för att jag har verkligen studerat servervakt yrket genom att fråga omkring bland servervakter, och att jag inte gör undan tag för mina vänner om de gör regelbrott för om det bryter mot en regel så bryter dem mot en regel och inget annat. så inga undantag. och jag kan underlätta staffsens arbete genom att ta han om alla lallare som lallar i seriösa scenarion till exempel inom kriminalitet.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för jag e ju la camorran och är del av många kriminella scenarion och då kommer det massa lallare som kanske fear rp:ar och säger massa fula ord, då skulle jag kunna ge dem konsekvenser. Och en annan grej som har hänt nu flera gånger är att det kommer massa personer till vårat gängställe och metar sedan håller de på att bara vara jobbiga och köra in i allt och bara lalla omkring det skulle jag vilja ge konsekvenser för.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper då jag har massa vänner som är server vakt innan, vet alla kommandon som används. /svban [ID] [reason] så blir spelaren bannad i 30 min, /kick [ID] [reason], /revive [ID] detta används endast vid nödvändiga situationer om tex personen dött av en bugg eller liknande, /dv för att ta bort bilar som inte används, /togglename.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag 3 ggr men en av dem var när jag var ny på servern och powergame:a och de andra två var missförstånd för jag tänkte visa finger men råka visa gun för kanske 4 n

Spelar du på någon annan server för tillfället?

Tillbaka