Nekad Svarta Skuggan | Ansökan till Servervakt (Acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe..

Icke Medlem
Meddelanden
298
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Limsäter

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Vad heter du på discord? MästareAlfred#6859

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Tor - 15 - 23
Fredag - 14 - 04
Lör-Sön - 09 - 05

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader och jag har 600+timmar på FiveM, och 300 timmar på unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill bli servervakt eftersom jag har märkt att det finns många T.ex lallare In-Game, folk som inte kan rpa eller folk som inte kan bete sig eller följa Unives regler. Jag skulle ta ansvar för min roll och inte använda den på fel sätt. alltså inte abusa.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Just nu kan jag inte göra mer än att skrive /report när folk inte sköter sig/lallar eller när dom helt bryter mot Unives regler. Så jag hade velat bli servervakt för att hjälpa till på servern så att alla följer reglerna samt att jag hade velat bidra till högre RP och ännå bättre RP. Unive är den ända servern som jag spelar på och därför hade just jag velat bli servervakt, tycker även att Unive är den bästa FiveM servern jag kört på och hade velat utveckla och hjälpa till på vägen till en perfekt server utan lallare, regelbrytare eller folk som inte sköter sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hålla mycket koll på folk så att ingen gör något regel brott. Jag kommer även hålla mycket koll på stora folksamlingar då det brukar vara mycket lall på sådana ställen. Jag kommer hjälpa väldigt många och underlätta Staffsens arbete. Jag vet att unive är en väldig bra rp server men den kommer bli ännu bättre när vi får bort alla som inte kan rpa och lallar.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har bra erfarenheter och jag kan mycket inom rp. Jag kommer även kunna ta kritik om jag gjort något fel och jag kommer försöka höja rpn nivån på server. Jag är även väldigt aktiv spelare så jag kommer sköta min roll som server vakt väldigt bra. Jag kommer hjälpa väldigt många på servern som behöver hjälp. T.ex. Jag har märkt att det finns många som kanske pratar OOC som är nya då hade jag kunnat kicka dom och be dom fixa Push-To-Talk. Jag vill helt enkelt bara hjälpa till på server och försöka göra den till en bättre server.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att kicka eller SV banna folk på servern som inte kan reglerna och som bara lallar. Jag kommer inte att gå runt och leta efter folk som gör fel heller för det ska jag inte göra som server vakt utan om jag ser någon som gör fel så kan jag kicka eller SV banna den personen. Jag vill att alla ska hålla en hög RP nivå och följa alla regler då blir allt mycket roligare och stämningen på servern höjs.
Jag vill också bli servervakt för att kunna hjälpa unive till en högre RP nivå. Jag vill även bli de för att kunna få bort alla som inte tillhör RP på unive såsom lallare och folk som inte kan bete sig/ bryter mot regler. Jag kommer även hålla mycket koll jag vill som sagt kunna bli en större del av unive och kunna hjälpa mycket fler folk på servern. Jag har även väldigt lätt att lära mig saker och ting.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? här är några /revive id, /toggleid, /dv, /kick id, /svban id, /bring id, /noclip, /togglename och /sqlban.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit bannad för små saker som jag inte visste men nu vet jag alla regler som ska följas och vad man får göra och inte får.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte. Jag har inte spelat på en annan server sen jag började spela här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka