Accepterad svapen | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svapen

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad heter du på discord? sv#8313

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 4-8h per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 23 juni 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Spelat sedan 2021 där jag i början lallade tyvärr en del. Fick även en del svbans som var lall av vänner som är blackade för den anledningen. Kunde inte billfoga en bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en mini staff, dem har koll på lallare och trasiga bilar. Det är som att man städar upp servern. Som om jag skulle tillexempel hitta en lallare på piren som vdmar kan jag banna dem enkelt så slipper staffsen ta i med det. Då kan jag bara banna dem enkelt och sedan /dva bilen. Ser jag trasiga bilar mitt ute ingen stans kan jag bara dva bilen och då laggar servern mindre då trasiga bilar tar en del på servern. Kan också vara att jag här på marjalisas då kan jag slå igång /toggleid så jag är redo med idt om någon lallare kommer och lallar. Som att den kanske pratar halv ooc osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Dör att jag är en person med otroligt bra rp nivå och är trevlig. Jag är otroligt aktiv och kommer hålla mycket koll och lära folk rp. Jag ska få bort alla spelare som förstör rpn på servern. Som jag nämnde där uppe kan jag minska på dsync genom att dva alla onödiga bilar som står vart som helst, om jag ser en så kommer jag dva den direkt för det är otroligt tråkigt när man bara dumpar sin bil istället för att rpa och rädda den genom att ringa falck eller nått. För detta förstör för alla genom att det skapas dsync. Jag kommer alltid tänka innan jag gör något , t.ex om jag ressar mig ska jag alltid tänka är det vekligen värt och ressa vid detta tillfälle, för jag också bara vänta att respawna eller tas till sjukan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan va att jag bannar folk utan någon anledning. Kan också att jag använder min /revive i scenarion där jag tillexempel blivit nerskottad och då kan jag bara ressa mig och fortsätta scenariot. Eller använda min /toggleid i scenarion och även id peaka och veta var spelarna är. För det ger mig ett stort övergrepp över dem vanliga spelarna. Det kan ju också bara att jag ressar mina vänner när dem är i ett skottscenario eller en biljakt. Asså all abouse som ger dig eller dina vänner övertag är förbjuden och innebär innedragna roller och en ban!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top