Nekad svantii | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? svantii

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att vilja ansöka till just Forum mod är att jag kan ganska mycket samt att det behövs mer forum mods då det är för många trådar som inte är i rätt kattegori vissa är/var lite lata och tycker det behövs en aktiv men även driven forum mod. Jag har en del erfarenheter då jag gjort lite arbets sidor på skoj skull men inget som jag har postat.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är väldigt viktog att tråden som är skapad är i rätt kattegori för om tex jag behöver hjälp med ett krim ärende och jag skapar en ticket i forumet och den hammnar i donations ärende så får jag inte den hjälpen som behövs och det blir rörigt för don ansv om dom märker att där är en ticket som inte handlar om deras ärende men vet inte om dom ska ta den. Det är viktigt också för de går snabbare att få svar om den är i rätt kattegori samt att man ska hålla unive forumet strukurerat och snyggt.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansäkan får inte vara kopierad då det räknas som plagiat vilket man inte får göra på unive man ska skriva sin egna ansökan och man ska ha lagt tid på den

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Folk är lite för lata och gör de bara för rollen. samt att en forum mod ska vara aktiv och inte göra jobbet när hen behagar för de utan de behövs mer aktivitet samt vilja.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om forumet skulle se ut hut jag vill så skulle de först vara en stor logga på hela skärmen med unive loggan och i väsnter av skärmen så skulle dessa olika kattegorierna vara hem, forum och vad e nyt också vidare sen skulle man få välja vilken man ska gå in på och där skulle det sätt ut som det gör nu.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 16:00-21:12
Tisdag: 16:00-20:40
Onsdag: 16:00-22:11
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 15:00-00:00
Lördag: 10:00-14:00 Lördag:17:00-23:00
Söndag:09:00-13:00 Söndag 15:00-21:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka