Svante1337
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Kedert
Vad är ditt discord namn? Kedert.
Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hilfe Åkesson, 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? blyg, oberäknelig och aggresions-problem
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Hilfe Åkesson och är 25 år gammal. Hilfe är uppvuxen i en rik och mäktig familj som inte en enda person skulle kunna tro att något hemskt händer bakom stängda dörrar. Redan vid tidig ålder så så fick Hilfe besöka det "Kalla rummet" när han hade varit lite olydig, och det här trodde Hilfe var helt normalt så han fick bara bita ihop och stå sitt straff. Där efter började han bli slagen och kom blåslagen till skolan. När han vart äldre och kom upp till 14 år åldern hamna lite snett och började hänga med lite äldre grabbar, dem grabbarna var inte vilka som helst, det var dem som styrde vapenhandeln i hela mellan Sverige. Och Hilfe var så trött på att bli straffad av sin far så han började planera en ren avrättning på sin far. Hilfe pratade med grabbarna om situationen och dem gick med på att ge han en Glock-18 och avsluta hans lidande. Han tvekade inte en sekund, han gick upp medans hans föräldrar sov och skjöt honom direkt i skallen. Hans mamma vaknar och skriker och ringer 112, Hilfe hamnar på ungdomsfängelse i 2 år och kommer ut och ska försöka komma på rätt spår i livet. Hans planer är att skaffa vanligt jobb och familj, och ett hus ute på landet. Men just tanken av kriminalitet så blir Hilfe skakig och längtar tillbaka till vissa scenarion.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med 100 procentig RP, jag har varit med på den här servern förut och jag kör all in i in karaktär.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att tex i en skottlossning att jag hur lätt som helst kan skjuta ihjäl "motståndaren" men jag låter istället honom ta mig som gisslan.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit en gång mot regler som jag kommer ihåg, jag och en annan var och kolla militärbasen, då stod det polisbilar där och då tog jag en och åkte runt, då vart jag bannad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social RP, att man vill hitta lösningar för ett roligare rp. FEARrp, att man tex inte är rädd om man har en pistol mot sitt huvud. Hotning och utpressning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hilfe är en karaktär folk sent kommer glömma
Vad är ditt discord namn? Kedert.
Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hilfe Åkesson, 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? blyg, oberäknelig och aggresions-problem
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Hilfe Åkesson och är 25 år gammal. Hilfe är uppvuxen i en rik och mäktig familj som inte en enda person skulle kunna tro att något hemskt händer bakom stängda dörrar. Redan vid tidig ålder så så fick Hilfe besöka det "Kalla rummet" när han hade varit lite olydig, och det här trodde Hilfe var helt normalt så han fick bara bita ihop och stå sitt straff. Där efter började han bli slagen och kom blåslagen till skolan. När han vart äldre och kom upp till 14 år åldern hamna lite snett och började hänga med lite äldre grabbar, dem grabbarna var inte vilka som helst, det var dem som styrde vapenhandeln i hela mellan Sverige. Och Hilfe var så trött på att bli straffad av sin far så han började planera en ren avrättning på sin far. Hilfe pratade med grabbarna om situationen och dem gick med på att ge han en Glock-18 och avsluta hans lidande. Han tvekade inte en sekund, han gick upp medans hans föräldrar sov och skjöt honom direkt i skallen. Hans mamma vaknar och skriker och ringer 112, Hilfe hamnar på ungdomsfängelse i 2 år och kommer ut och ska försöka komma på rätt spår i livet. Hans planer är att skaffa vanligt jobb och familj, och ett hus ute på landet. Men just tanken av kriminalitet så blir Hilfe skakig och längtar tillbaka till vissa scenarion.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med 100 procentig RP, jag har varit med på den här servern förut och jag kör all in i in karaktär.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att tex i en skottlossning att jag hur lätt som helst kan skjuta ihjäl "motståndaren" men jag låter istället honom ta mig som gisslan.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit en gång mot regler som jag kommer ihåg, jag och en annan var och kolla militärbasen, då stod det polisbilar där och då tog jag en och åkte runt, då vart jag bannad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social RP, att man vill hitta lösningar för ett roligare rp. FEARrp, att man tex inte är rädd om man har en pistol mot sitt huvud. Hotning och utpressning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hilfe är en karaktär folk sent kommer glömma