Accepterad Svante1337 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Svante1337

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Kedert

Vad är ditt discord namn? Kedert#8954

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svante Glésson och han är 24 år och är hel Svensk.

Svante växte upp i en liten håla som heter Kranby, antingen lever man rikt eller fattigt. Svantes föräldrar hade dåligt med stålar, så dem hamnade snabbt i ett utanförskap. Det området dem hamna i kallades för Svanen. Och det var där Svante föddes och växde upp.
På svanen var det blandat med kulturer och Svante hamnade med en grupp med afghaner och somalier.
De växde upp och kom till tonåren, började skippa plugget och stod ofta vid en hockey-rink bakom skolan där dem började med att röka cigg, sen från att röka cigg till att röka gräs.
Ett tag efter i den kretsen så ville dem ha pengar, så dem började jobba åt de som dem köpte gräset av.
Svante torskade, föräldrar som vart besvikna och kunde inte tro sina öron, tillslut skickade dem honom till ett behandlingshem.
Svante kom ut efter 2 år och tog inte upp kontakten med sina föräldrar, och ville starta nytt liv i staden Unive.

Det är därför Svante bryter på Svenska, han växte inte upp med några som kunde flytande svenska förutom sina föräldar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bättre RP, jag hjälper andra så att de inte sabbar själva rpn, t.ex. nån säger tryck X för att få upp händerna, då spelar jag dum och inte förstår vad dem menar med X.

Jag skulle gärna vilja hjälpa till med att jobba som t.ex. Autoexpert, scstyling.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha likadan roleplay och att inte bara du ska vinna i ett scenario. Man ska försöka ge vinsten till motparten ibland för att det ska bli ett bättre roleplay.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa folk respekt, inte nedvärdera någon. Man måste ha mask när man te.x. ska göra ett rån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat förut på en whitelistad server. Har rp-at i ca 2 år tillsammans

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kör 100% rp, Jag lallar inte som många gör.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
mvh Ralle

Tillbaka