Accepterad Svante111 | Ban Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante111

Medlem
Servervakt
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199236362388/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c0fb094

Vad är din discord tagg? #2241

Vem var det som bannade dig? Det står inget namn det står bara, ID: 3062

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-22 151738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte eftersom jag kom in på servern och skulle ta ut mimn bil ur garage som vanligt, sedan tog jag upp min mobil och så ploppade det upp en sak i högra hörnet att jag kunde typ tryck F8 och accepta/deny. Jag tröck F8 och sedan typ 3 sekunder efter blev jag utkickad och så stog det att jag hade blivit bannad som ni ser på bilden. Sedan kontakta jag er genom ticket på discord och dem hänvisade mig hit till forum.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in på torget, gick mot garaget, när jag var ca 10 meter från där man tar ut sin bil skulle jag ringa min polare men han var ej online, när jag tog upp moilen så fick jag upp en ruta uppe i högra hörnet på skärmen där det stod att jag kunde trycka F8 och antingen accepta eller deny, det var något med mobilen, jag tröck F8 och fick upp den här typ kodning menyn, sedan blev jag kickad och som ni ser då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag misstänker starkt att det var en felaktig ban eftersom jag aldrig varit i kontakt med cheats i gta/fivem och skulle aldrig velat göra det eftersom det förstör RP nivån och själva kännslan. Jag gick ju in på servern och hann knappt göra något så jag kan inte ha blivit bannad på det sättet, a ni ser vad jag skrev innan vad som hände så jag tror/vet att det var en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut i gta/fivem. Dock har jag blivit bannad på CS2 eftersom jag råkat skjuta mina kamrater men det gör jag aldrig om men det är ett helt annat spel så vet ej om ni behövde veta det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej, jag gjorde inget speciellt så tror det inte gick att göra annorlunda?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara extra försiktig med att trycka F8 men det var nog en bug eller något?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%, ta eran tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka