Nekad Turbfx | Ban Överklagan [Redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Ban-referens
fivem-siren-zf5d — FiveM, Utgår 2026-04-10
Anledning: quittar i aktivt scenario
Bannad av: Alec
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag körde bil o lallade runt med folk, sedan kör jag fram till en bil o hetsar på skämt, efter det dsync krockar jag med något o de hoppar ut o riktar på mig, jag tänker inte för mig o f8 quittar istället för att spela ut scenariot.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar, jag borde ha spelat ut scenariot istället för att F8-quitta oavsett desync eller situation. Jag förstår att det räknas som combat logging och det kommer inte hända igen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att alltid spela ut scenarion fullt ut och inte lämna för att undvika konsekvenser. Nästa gång hade jag stannat kvar och roleplayat klart situationen istället för att F8-quitta, oavsett vad som händer.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni kan ge mig en till chans eftersom jag förstår vad jag gjorde fel och tar ansvar för det. Det var ett dåligt beslut i stunden, men jag har lärt mig av det och kommer att följa reglerna och spela ut scenarion korrekt framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka