Accepterad Svante111 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante111

Medlem
Servervakt
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: 76561199236362388

Ditt Hex-ID: steam:11000014c0fb094

Vad är din discord tagg? rapz82

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-19 172645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för metagaming. Jag använde information från Discord, alltså utanför spelet, och tog del av det inne i spelet, vilket bryter mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän blev skjuten i spelet. Han sa till mig på Discord var han låg. Jag åkte dit och hämtade honom. En stund senare blev jag bannad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel. Jag förstår nu att jag bröt mot regeln om metagaming, Jag menade inte att fuska, men jag vet att det blev fel ändå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några riktiga bannar tidigare. Jag hade en ban en gång, men den blev felaktigt lagd på grund av en bugg, och det löstes snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha ignorerat vad min vän sa på Discord och bara reagerat på det jag visste inuti spelet. Jag borde ha följt reglerna fullt ut och inte blandat in info från discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att hålla undan discord från själva spelet och inte ta information utanför spelet för att sedan andvända det inne i spelet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Ger dig en till chans, ser vi detta hända igen kommer jag inte vara så snäll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka