jagarenasna
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1225538448023224392
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var ett scenario där jag dog av en polis jag kunde ej skriva i chatten så jag kunde ej skriva ''/me '' ifall någon läkare skulle komma så jag stängde ner spelet och gick in igen men sen så drar de in mig i support och frågar varför jag lämnade spelet så jag förklarade allt till dem och då var jag redan på väg in i spelet igen men han sa bara bullshit och sen sa han att skulle dra alla mina roller
Varför anser du att åtgärden var felaktig? För jag c logga inte jag restarta spelet för att kunna skriva i chatten så ifall en läkare hade kommit så kunde jag skriva / me
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvär det är mitt ord mot deras
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1225538448023224392
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var ett scenario där jag dog av en polis jag kunde ej skriva i chatten så jag kunde ej skriva ''/me '' ifall någon läkare skulle komma så jag stängde ner spelet och gick in igen men sen så drar de in mig i support och frågar varför jag lämnade spelet så jag förklarade allt till dem och då var jag redan på väg in i spelet igen men han sa bara bullshit och sen sa han att skulle dra alla mina roller
Varför anser du att åtgärden var felaktig? För jag c logga inte jag restarta spelet för att kunna skriva i chatten så ifall en läkare hade kommit så kunde jag skriva / me
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvär det är mitt ord mot deras
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja