Ej Antagen Svante111 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante111

Medlem
Servervakt
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ditt discordnamn: rapz82

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff för att jag e väldigt insatt och spelar på servern typ varje dag nu för tiden. Jag brinner verkligen för att få bort alla lallare som bara förstör scenarion för oss andra i med att jag idag är servervakt. Det jag känner är att jag vill göra mer än att bara sv banna nån i en timme för då kommer de ju oftast ba in igen o gör samma sak. jag kommer ge hundra procent till staff teamet och inte abusa mina perms utan jag e här för att genuint hjälpa servern frammåt.

När jag tar ärenden och tickets kmr jag alltid se till o lösa de ordentligt och inte bara stressa igenom de, för mig är det viktigaste att det känns bra för alla inblandande. Jag vill också sattsa på den kriminella rp:n för de känns som de blivit lite mycket skjutande och för lite snack nu på sistonde.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det absolut främsta jag ser inte fungerar på Unive är just den kriminella rp:n. Det har nästan bara gått utför nu på senare år. Man tar det förgivet när det skjuts, rp:ar inte på något, och skapar bara massa support ärenden. Nästan att efter varje "senario" inom krim rp:n så är det alltid någon av parterna som hoppar support. Det vill jag försöka hjälpa till att förändra på. En till sak som jag tycker har gått lite över styr är alla dessa lallare på Unive. Vad jag har hört så har det inte varit lika lalligt för ungefär 2-3 år sedan, unive ska ju vara en seriös rp server och det ska jag försöka få ändring på om jag får denna staff roll.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa dessa problem så ska vi nog focusera på rätt personer och plattser. Man ska försöka specca så mycket som möjligt på dem platser det lallas mest på och sker mest regelbrott på. Om man följer detta tror jag man kan "ta fast" många mer spelare och få bättre styr på lallandet och dem regelbrott som görs. Sen också att vi i staff teamet diskuterar mycket med varandra är också en väldigt viktig sak. Vi sätter tydliga gränser om vad som är okej och vad som ej får ske. Sen till sist är det ju såklart viktigt att få spelarnas perspektiv på saker och snacka med dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är otroligt viktigt att agera proffsigt när man är en stor del av unive och man ska föregå med gott exempel. Man ska vara opartisk mot alla (t.ex om en polare hoppar support ska man behandla hen som alla andra). Man låter alltid folk få säga sin åsikt och låta dem prata till punkt samt behålla sitt lugn.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tror jag kan balansera det rätt bra mellan staff, privat liv och rp:andet. Jag har skola mån-fre slutar ungefär 15 varje dag. Om jag får chansen till att bli staff kommer jag fokusera mest på det, jag är i nuläget inne kanske 6h per dag på servern och rp:ar så då kanske 4h av dem blir staff arbete. Det ska nog inte vara något större problem att få till aktivitet.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan mars 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Idag är jag M/A och SV så det har ju hjälpt mig att förstå lite mer hur det är att ha en liknande position i servern. Att kunna hantera folk som inte följer regler eller att kunna sätta ned foten när det behövs.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inget utöver dem där uppe, skulle det finnas platser i dem jag inte klickat i är jag såklart öppen för att arbeta inom dem men dem jag klickat i ser jag primärt som mest intressanta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka