Antagen Malagutti | Ansökan till Servervakt [1mbcuh, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malagutti

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad heter du på discord? malaprutti

Vad är ditt Hex:ID 1100001438ecd01

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 1-5 timmar
Helger/lediga dagar: 3-8 timmar
Det kan vara väldigt olika beroende på ifall jag har skolarbete eller inte. Men brukar oavsett vara inne någon timma varje dag. Reser knappast.

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev medlem: 12 december 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bifogas nedan:

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras uppgift är att skapa sådan bra upplevelse på servern som möjligt, medans man följer reglerna såklart. Så att alla har det roligt samtidigt man rp:ar på en hög nivå. Våran uppgift är även att stärka reglerna som finns på servern så gott som möjligt. Vi har inte ansvar över att hantera allas rp över allt men vi ska försöka så gott vi kan, och ifall någon gör fel så skall åtgärder tas. Ibland räcker en varning eller något mer seriöst, beror på scenariot. Ifall något Allvarligt händer så skall vi kontakta en junior mod eller en staff som kan ta det där ifrån.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt eftersom att jag har märkt brister kring support när det har varit högt tryck på servern. Så det finns inte alltid folk som kan hjälpa en. Och det händer väldigt ofta att folk springer runt och lallar och bryter mot en hel del regler, och ibland så kan dessa personer bara lämna servern så fort det har hänt så det finns inte alltid tid. Så då är det perfekt att man kan vara med och hjälpa till att få servern en mycket schysstare plats att rp:a och ha roligt på. För i slut ändan så vill jag bara bli servervakt för att få det bättre för mina vänner och alla andra på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man endast använder sin makt för sin egen skull och inte för att hjälpa andra. Man använder sin makt för att förstöra för andra eller bara utnyttja det för sig själv. Exempel: Du bannar någon som irriterar dig och som inte vill lämna dig ifred, Du ser dina vänner bryta mot flera brott men du tar inga åtgärder eller rapporterar det, du kollar upp info om andra bara för din egna vinst osv. Finns väldigt många olika scenarion som kan hända.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka