Nekad Svante1 | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante1

Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mini_cosmo/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f5a4e3a

Vad är din discord tagg? Svanteavantesvan

Vem var det som bannade dig? an1ss68an - Men vill att en mod ska ta ärandet

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-23 105353.pngSkärmbild 2025-02-23 105210.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa att en staff va sär + lite mer (staff diss)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag blev bnnnad 3dgr för att jag flygde helikopter på ett skumt sätt och sen när jag kom dc med mina polar så sa jag lite ord om han och då klippade en grabb det och sickade till han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag sa orden och staff dissade men jag har ej fått se klippet på att jag gör detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg vara länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut kunnde ju börjat med att inte svära och säga saker till denna staffen men sen så har jag det lite svårt då jag har en dyagnos som fuckar med detta så jag ej kan tänkta eller så här jag gör sakerna sen tänker jag och sen så gör även de att jag har dålig impuls Kontroll som förstör med det även och gör så jag kan bli argara snabbare. sen på detta så skulle jag inte kanske suttit discord under tiden då jag vet att jag blir arg lätt. Och så skulle jag väll kunnat försöka hålla mig lugnare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska sitta o ch htesa mot staffsen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka