Accepterad Svante1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante1

Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ditt discordnamn: svanteavantesvam

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? jo jag är en aktiv grabb som gör mycket för unive just nu är jag Ma och nu när jag är det så jobbar jag på hårt och försker sprita positivet jag är även en grabb som kan ta beslut på folk men rätt visa med detta så menar jag på att jag är inte rädd för att banna någon men samdigt så tror jag att folk lär sig om man bli bannad då man får vet att man gjort rätt men jag gillar att prata med folk innan dom får ban så dom kan visa mot klipp eller komma med mot argument. Jag kommer även göra staff teamte till en rolig plats då jag än sålänge som MA har fått bra kontakter och känner många helpers Mods så jag har lär mig av dom och fåt reda på olika saker som kan hjälpa mig som helper

Vad tycker du inte fungerar på Unive? asså så här det är mycket reglebrott varje dag det är folk som inte kan bete sig och det är ju en lätt brist på helper liksom 20 personer på 300-400 är ganska svårt så därföer tycker jag de men se så är det vissa som kan komma unda med regler brott lätt vilket jag inte tykcer är ok så där för vill jag bli helper så jag kan se till att de inte händer så folk som gör fel får rätt ban typ

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi ska jobba i grupp och försöka spec och ta mycket support och se till att alla problem spelar försvinner och liksom jobba tillsammans så man kan får varndar om råd,tips osv Då blir det ju en bätter arbets trupp också och det göt ju som om det är fler som speccar är det minder regel brott på servren

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo man är inte ensidig utan man lyssnar på båda panterna och man ser till att folk blir nöjda med sitt arbet så dom kan lita på en som staff

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ha ett socilat liv ooc men samtidigt kunna lägga 3-8 timmar om dagen för en bra aktivte och visa framfötterna så att ni i ledning ser att jag vill vara staff att jag vill arbet sen angånde rpandet så kommer jag lägga staff arbete som prio 1 sen rp som 2 då staffande är både roligar och viktigare

Hur länge har du spelat på Unive? lite drygt ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes jag är MA just nu så kan hur staff saker funkar då jag är de så har jag lärt mig alla commandon osv

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag tror att jag hade tycket jobb var kul men känns och svårt samma med SV ansvarig men tor jag hade fixa det ändå

Antagen, låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka