Antagen Svante1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Svante1

Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Ditt discordnamn: svanteavantesvam

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2025

Varför ska just du bli staff? Jo jag är erfaren rapare som har mycket erfarenhet jag har inte blivit bannad för att jag var en problem spelar tidigare och jag är f.d staff jag känner mig lämplig för att jag kan mycket vet hur man jobbar bra och så folk gillar en och tycker man är vättig och en kompetent grabb jag kan bidra mycket genom att vara aktiv hjälpsam ställa upp och prioriterar staff arbeta för rp och så jag bidra mycket jag kommer se till så folk litar på mig mycket så dom vet dom kan komma och fråga frågor och annat sen så kommer jag vara opartisk så alla blir nöjda och känner det blev rätt dömt och känna att det blev rätt och jag kommer se till så många jag kan följer reglerna och straffen jobbar med mig och kan samarbeta med mig

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det funkar väll bar det bara det att det finns brister i att det kommer in folk som inte beter sig och lallar bryter mot regler och förstör rpen jag vill att man ska kunna gå ig och ha kul rp med sin kompisar och lära känna nytt folk och inte känner jag vill inte gå ig för jag kommer bara bli dödad i en skottlossning efter 10 min för sa ett fel ord

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att vi ska jobba i grupp och försöka spec och ta mycket support och se till att alla problem spelar försvinner och liksom jobba tillsammans så man kan fråga vardra om råd,tips osv Då blir det ju en bätter arbets trupp också och det göt ju som om det är fler som speccar är det minder regel brott på servern

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man beter sig inte lallar och visar fram fötterna och gör saker och inte dampar på folk i supp eller att man bara klagar utan lösningar så man bidra och inte sitter och pillar i navlen medans andra gör saker

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ha ett socilat liv ooc men samtidigt kunna lägga 3-8 timmar om dagen för en bra aktivte och visa framfötterna så att ni i ledning ser att jag vill vara staff att jag vill arbet sen angånde rpandet så kommer jag lägga staff arbete som prio 1 sen rp som 2 då staffande är både roligar och viktigare

Hur länge har du spelat på Unive? Några dgr men jag är tidgare medlem sedan 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja Tidigare helper och 2x MA och då skulle jag säga jag gjorde mycket

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inget svårt diräkkt bara saker som kanske hade varit lite mer kompliserade

Tillbaka