Antagen Svante1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante1

Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? svanteavantesvan

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jo jag äansöker till ma just för att få välkommna folk till servern och få dom lära sig hur man spelar och för att kunna kontrolera vilka som kommer in och inte så de inte kommer in en grabb som knappt kan regler eller rpa och se till så folök tycker de är kul att gå med på¨unive och bli medlem och får en trevlig och bra ma som som tar dom

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag hade passat rollen då jag har rpar mycket läng ca 3 år till och från och jag brinner för saker lätt och jag kommer visa en aktivitie på 100% och jag känner väll att jag vill gö något nytt med mitt rpande på unive och utvekla mej efter varje dag

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett trevlig sätt att man är trevlig respektfull lysnnar och prata inte för mycket eller låter jobbig och man även se till att dom är nöjda med de man gjort så därför ska man diskutera med dom om dom har fel på en fråga kan man även istä'llet för att ba va tyst kan man säga vad som är rätt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att de känns som en rolig procces istället för att mana bara får en käft smäll och har invänta medlems intervju så man kommer snabbt fårn änasökan till medlem så man inte sitter och väntar på¨att en ma ska "årka"

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? de ska kunna grun rgelrna smat vet hur man rpar kunna visa upp att den vet regler och kan rpar socilat och betes sig älhment på servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att läsa ansökinign samt tar intervjuer och se till så de inte sitter 200 personer och väntar på att bli antanga

Hur ser din aktivitetet ut? går skolan från 09:00 till ca 16 som lägst och på helgen är jag aktiv och i älmhen het

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka