Antagen Dencoolagrabben | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dencoz

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
118
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? dencoz

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är att jag sett att det ofta varit otroligt många ansökningar som inte blivit lästa på upp till 10 timmar vilket jag tycker man kan göra snabbare. Jag ansöker också eftersom jag tycker det är roligt och spännande med nya uppdrag varje dag som jag som MA får vara med på samt att jag får prata med många nya människor och hjälpa dem med det de behöver hjälp med.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som MA då jag anser jag tidigare gjort ett bra jobb som MA samt att jag tycker det kan behövas i vissa tillfällen. Jag har också kunskaperna och erfarenheterna för att vara MA då jag som sagt tidigare varit både MA och staff här på Unive vilket gör mig till ett säkert kort som MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra på ett trevligt och snällt sätt för att alla ska kuna känna sig trygga och trevligt bemötta. Jag tycker också man ska hjälpa folk med det de behöver hjälp med då det leder till att dem slipper fråga staffs senare eller göra fel ingame.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att betydelsen att vara Medlem här på Unive ska vara att man är en i familjen och ska alltid kunna fråga om hjälp och känna sig trygg.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Tycker kraven för att vara Medlem på Unive ska vara att man är både trogen mot servern genom att inte spela på andra spelare men också bemöta andra medlemmar här på Unive på ett trevligt sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att de ansvar jag skulle ha ifall jag vore Medlemskapsansvarig här på Unive är att jag då skulle läsa och ta emot de både de skriftliga samt muntliga ansökningarna till att bli medlem här på Unive samt att jag ska kunna svara på de frågor nya medlemmar kan ha för att öka rp nivån på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv så ofta jag kan, ofta upp till 10 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har tidigare varit MA samt Staff här på Unive, Så tror jag skulle passa denna gång med!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka