Accepterad Svante.L | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante.L

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410211829/

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Supermagicthicccboy69#7259

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2006

Berätta om din karaktär. Karin är 31 år men flyttade tidigt för att bo på ett Internat gymnasium i Storbritannien och valde att bo kvar där efter examen.
Gunnar och Ruben har alltid varit väldigt nära och har alltid delat ett stort intresse för bilar, motorcyklar ja nästa allt med en motor. Dem fostrades i en liten by som heter sjöstorp några mil från Lund.
Deras pappa hade jobbat som mekaniker hela sitt liv och visat pojkarna allt han kunde.
Det är tack vare deras pappa deras intresse för bilar och motorcyklar växte och ledde till att båda vill jobba som mekaniker.
Dem brukade som tonåringar jobba mycket åt folk trädgårdsarbete, hämta pant, skota snö ja nästan allt för pengar,
detta gjorde dem för att ha råd att köpa verktyg för att fylla deras garage med.
När dem hade fyllt deras garage med verktyg började dem köpa gamla moppar och bilar för att resturera och ha som leksaker eller sälja vidare.
Vid en relativt ung ålder blev både Gunnar och Rubben diagnoserade med ADHD.
Båda grabbarna har väldigt mycket energi och är impulsiva.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem i många olika serverar då inklusive denna då under den 6 månaders perioden jag var aktiv var jag under stora delar av tiden som aktiv staff medlem. Jag har plockat på mig mycket erfarenhet genom tiden och känner att jag kan få bra användning av det på eran server återigen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem i många olika serverar då inklusive denna då under den 6 månaders perioden jag var aktiv var jag under stora delar av tiden som aktiv staff medlem. Jag har plockat på mig mycket erfarenhet genom tiden och känner att jag kan få bra användning av det på eran server återigen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag valde denna server för att det är den största med flest aktiva spelare flest aktiva staff men också för jag har själv jobbat som staff under en längre period och uppskattar verkligen denna server och tycker om den väldigt mycket.

Hur hittade du Unive? Jag kommer faktiskt inte ihåg då det var för över ett år sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag skulle vilja uppnå med min karkatär är att jobba som mekonomen och kanske till och med jobba mig upp till chef igen då jag var chef under den tiden jag var aktiv på denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är först att ha roligt med alla men såklart är bra hög kvalitet rp väldigt viktigt också. Men också att ytligare utveckla min rp nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top