Nekad Svante.L | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante.L

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
7
Användarnamn: Svante.L

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningstjänts chef

Vad heter du IRL? jag heter svante i verkliga livet

Hur gammal är du? jag är 15 och fyller 16 i november

Hur många timmar har du på Fivem? jag har endast 350 timmar men jag lär mig fort och dem flesta har jag spenderat på denna server

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill hjälpa räddningstjänsten att utföra sitt jobb och strukturera den så vi kan jobba mer effektivt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har stor enfarenhet inom chef då jag tidigare har varit chef över mekonomen under en längre tid jag har också varit chef på andra servera men också yb på andra server alltså inom polisen

Berskiv din karaktär? jag heter svante lindbergh är 35 år har tyckt om brandbilar och motorer hela livet jag slutat inom mekonomen då jag ville pröva på något nytt jag tycker om att hänga med vänner kolla på fotboll och köra motor cykel

Hur ofta kommer du vara inne? just nu under sommar lovet är jag inne 5- 12 timmar dagen men är alltid tillgänglig på dc och svara väldigt snabbt
under normala tider alltså vardagar är det oftast runt 3-5 timmar men är då också tillgänlig på discord

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag kommer stanna kvar på mitt nuvarande yrke och fortsätta rp mig igenom livet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag spelar endast på denna

Har du läst våra Regler? jupp det har jag och kan dem väldigt bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka