Nekad svampen0 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svampen0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? svampen0

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter axel Olson han är 22 år axel växte upp i kvarstad med sina båda föräldrar mamma Karin och pappa Görgen när han var liten var hans dröm att en bli bilmekaniker efter som hans pappa jobbade med det på helgerna brukade han tillbringa med sin pappa ute i garaget dom brukade skruvade på gamla trasiga billar. Men livet i skolan var inte lika enkelt han hade svårt för vissa ämnen i skolan, skolan var inte hans grej trots hans mamma Karin brukade hjälpa honom med hem uppgifter. Istället drömde han om att bli bilmekaniker så efter några år var han färdig med skolan och bestämde sig då att flytta till Unive staden och började söka jobb där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda sidor i ett scenario, Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar
alltså om t.ex polisen jagar dig och jag välljer att stanna för att inte bara jag ska vina scenariot utan dom också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. NLR= New life rule, vilket innebär att när du har dött får du inte komma ihåg något från tidigare liv. och Rdm står för Random Deathmatch vilket betyder Att man dödar någon för ingen anledning eller RP bakom det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på denna server nu i några år och är nu redo att ta mitt rp till nästa nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? rolig,snäll

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka